Mudahnya nak sediakan GOLD DORY SALAD ni..semudah 1 2 3 siap!!!
Showing posts with label noxxa pressure cooker. Show all posts
Showing posts with label noxxa pressure cooker. Show all posts
Cinnamon Honey Chicken Noxxa
Cinnamon Honey Chicken / Ayam Madu Kayu Manis
====================================
Sungguh mudah nak masak Cinnamon Honey Chicken ni ya..Ehehehe suka sangat speaking London tau menu nya. Bahasa orang kite Ayam Madu Kayu Manis camtu lah direct translation jek.
Bahan bahan pun ringkas dan memang mudah sangat nak buat. Bertambah tambah mudah guna periuk ajaib Noxxa ni tau.
Classic Chicken Roasted ala Noxxa
Classic Chicken Roasted @ Ayam Panggang Klasik ala Noxxa
=================================================
Jom kali ni #ayolmasak Classic Chicken Roasted pula. Cara buat pun cukup mudah jangan risau bahan bahan mudah didapati di pasaraya tau.
Menu Classic Chicken Roasted atau biasa orang kita panggil Ayam Panggang tu sesuai lah kalau nak buat makan seisi keluarga. Tak pun ada majlis majlis special hari jadi ke, majlis farewell ke boleh sangat buat tau.
Nasi Beriani Gam Kambing Noxxa
NASI BERIANI GAM KAMBING NOXXA
========================== ===
.
Kami kongsi kan#ayolmasak Nasi Beriani Gam Kambing yang memang superb sedap ni menggunakan periuk ajaib Noxxa ni. Mudah jer masak dengan Noxxa tak sampai setengah jam pun dah siap..hehe
.
==========================
.
Kami kongsi kan#ayolmasak Nasi Beriani Gam Kambing yang memang superb sedap ni menggunakan periuk ajaib Noxxa ni. Mudah jer masak dengan Noxxa tak sampai setengah jam pun dah siap..hehe
.
Subscribe to:
Posts (Atom)



